Методична робота - Засіданні педагогічної ради школи 31 серпня 2017 року
Головна статті
Методична робота
Педагогічна рада №13 від 22.04.2021р.
Методичні рекомендації на 2020/2021 н.р.
Результати моніторингу рівня навчальних досягнень учнів протягом І семестру 2020/2021 н.р.
Підсумки роботи шкільних методичних об'єднань за І семестр 2020/2021 н.р.
Інформація про моделі навчання
Педагогічна рада 24.03.2021р.
Педагогічна рада 22.01.2021
Педагогічна рада 20.01.2021
Педагогічна рада 30.11.2020
Педагогічна рада 11.11.2020
Педагогічна рада 30.10.2020
Педагогічна рада 28.08.2020
Аналіз успішності учнів за І семестер 2019/2020
Семінар з природознавства
Педагогічна рада 29.08.2019
Для вчителів
Педагогічна рада 28.03.2019
Педагогічна рада 11.01.2019
Засідання педагогічної ради школи 29.11.2018 р.
Методична Робота
Відео-звіт вчителя німецької мови Караєвої Н.Х.
Накази
Засідання педагогічної ради 29 березня 2018 року
Засідання педагогічної ради 5 січня 2018 року
Засіданні педагогічної ради школи 30 листопада.2017 року
Засіданні педагогічної ради школи 31 серпня 2017 року
Засіданні педагогічної ради школи 21 березня 2017 року
Засідання педагогічної ради школи 05 січня 2017 року
Атастація вчителів
Методична скарбничка вчителів, які атестуються
Методична декада 2017
Методична сесія вчителів, які атестуються
Година відкритих думок «Палити чи не палити?»
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Методичне об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу
Методичне об’єднання вчителів іноземних мов та світової літератури
Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Методичне об’єднання вчителів естетично-оздоровчого циклу

 

31 серпня 2017 р. о 9год.30хв. відбулося засідання педагогічної ради

з наступним порядком денним:

  1. Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 нг.р.
  2. Про затвердження плану роботи школи на 2017/2018 н.р.
  3. Про організацію харчування у 2017/2018 н.р.
  4. Про  дотримання  єдиного орфографічного режиму.
  5. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу в ІІ семестрі.
  6. Про оцінювання факультативів і курсів за вибором у 2017/2018 н.р.
  7. Про проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
  8. Різне.
  9. Про  виконання рішень попередньої педради.

По підготовці до педагогічної ради заступники директора школи з НВР Качуровська Л.М. та Мирошниченко Я.В., заступник директора з ВР Приутеску О.Б. здійснили моніторинг параметрів обліку роботи школи за основними напрямками навчально-виховної та позакласної діяльності у 2016/2017 навчальному році та підготували необхідні матеріали.

Також окреслили коло питань для обговорення рекомендацій Серпневої конференції працівників освіти Чернівецької області, міста 2017 року.

До засідання педагогічної ради відбулась дискусія-обговорення у методичних об’єднаннях, а вже на засіданні керівник та представники методичних об’єднань представляли своє бачення з таких питанї:

-         Вчителі організатори чи власники професійних знань (Боднарюк О.М., керівник мо вчителів суспільно-гуманітарного циклу).

-         Професійний розвиток вчителя – особиста справа чи посадовий обов’язок? (Сірман Г.С., керівник мо вчителів іноземних мов  та зарубіжної літератури).

-         Вчитель – агент змін у Нової української школи? (Мирошниченко Я.В., заступник з НВР в початковій школі).

-         Виконувати програму чи готувати до ЗНО? (Олянич О.М., керівник мо вчителів природного-математичного циклу)..

-         Що є показником успішності педагога?  (Верещинська А.М., керівник мо вчителів естетичного-оздоровчого циклу).

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37

РІШЕННЯ

педагогічної ради від 31.08.2017 р.

Заслухавши та обговоривши доповідь директора школи Оробець Л.І. «Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 н.р. в ракурсі впровадження Концепції нової української школи», виступи педагогів про проблеми щодо підвищення якості навчально-виховного процесу у 2017/2018 н.р.

ВИРІШИЛИ:

  1. 1. Адміністрації школи:

-                спрямувати роботу на створення умов для забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти, для реалізації державних освітніх стандартів, сучасних підходів до організації навчання, виховання і розвитку особистості, на підвищення якості надання освітніх послуг в умовах переходу до Нової української школи;

-                вжити заходів щодо забезпечення переходу початкової та основної школи на новий зміст і структуру навчання відповідно до вимог Нової української школи;

-                продовжити роботу щодо реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, інших нормативно-правових документів, що регулюють діяльність освітньої галузі;

-                спрямувати діяльність педагогічного колективу на впровадження Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки;

-                удосконалювати систему розвитку управлінських та професійних компетенцій  вчителів школи;

-                продовжити розвиток громадсько-державної системи управління освітою, забезпечивши участь громадськості міста у вирішенні освітніх проблем;

-                забезпечити інтеграцію дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов в інклюзивному 1-Б класі;

-         продовжити роботу щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, відповідних Заходів,  урізноманітнити  форми і методи, активно залучаючи до цього органи учнівського самоврядування  та громадські організації;

-         удосконалювати роботу із сім’ями, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, надаючи їм психолого-педагогічну допомогу. Продовжити роботу із надання психологічної та соціально-педагогічної допомоги учасникам АТО, переселеним членам сімей із зони АТО і родичам загиблих під час військових дій;

-         активізувати співпрацю педагогічних колективів з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування в дітей та молоді  духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві;

-         створювати умови для розвитку творчих здібностей школярів, їх навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації.

 

  1. 2. Керівникам ШМО:

-         здійснювати інформаційно-методичне забезпечення впровадження Державних стандартів, оновлених навчальних програм у практику роботи вчителів-предметників, приділивши увагу опрацюванню нового концепту навчальних програм,   методичних ресурсів для реалізації наскрізних змістових ліній;

-         сприяти формуванню  нової  моделі   методичної підготовки вчителя  школи  І ступеня у світлі нових педагогічних підходів, відповідно до концептуальних засад    Нової української школи, змінивши її  процес, зміст, форми та результат;

-         активізувати роботу щодо включення учителів-предметників у пошукову, експериментально-дослідницьку діяльність, реалізацію їхнього творчого потенціалу, участь в освітніх проектах, поширення педагогічного досвіду щодо стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку та задоволення потреби в професійній самореалізації педагогів;

-         урізноманітнити форми і методи методичної роботи з  педагогами з метою формування та розвитку професійних вмінь та навичок  щодо практичного застосування сучасних педагогічних технологій;

-         спрямовувати роботу педагогів на формування в учнів компетентностей, що  знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями,   уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути відповідальними громадянами своєї країни;

-         актуалізувати методичну роботу щодо розвитку інклюзивної освіти;

-         забезпечувати методичний супровід організації та проведення інтелектуальних змагань, суспільних громадянських акцій школярів, тощо;

-         проаналізувати результати  ЗНО-2017 з усіх предметів, ЗНО-ДПА з української мови, математики, історії України та предмета за вибором, визначити пріоритетні завдання щодо надання якісних освітніх послуг (серпень-вересень 2017р.).

-         удосконалювати систему роботи закладу щодо  запровадження інновацій у практику роботи педагогічних працівників, сприяти у формуванні авторського стилю кожного педагога, потреби у професійному вдосконаленні.

 

 

 



 
Користувачі : 1078
Зміст : 1029
Переглянути хіти змісту : 438072
На даний момент 98 гостей на сайті