Тиждень в школі - Тиждень природничих наук
Головна статті
Тиждень в школі
Тиждень фізичної культури
Інженерний тиждень 2021/2022
Тиждень математики та інформатики 2021/2022
Тиждень інклюзії 2021/2022
Тиждень літератури рідного краю 2021/2022
Тиждень права 2019/2020
Тиждень математики та інформатики 2021/2022
Тиждень літератури рідного краю 2021/2022
Тиждень літератури і Шевченківських днів 2018/2019
Тиждень літератури рідного краю 2018/2019
Тиждень математики та інформатики 2018/2019 н.р.
Звіт про проведення тижня природничих наук 2017/2018 нр
Тиждень суспільних дисциплін та літератури рідного краю 2017/2018 нр
Тиждень зарубіжної літератури 2017/2018 н.р.
Тиждень математики, інформатики та фінансової грамотності 2017/2018 н.р.
Тиждень українознавства 2017/2018 н.р.
Тиждень української літератури 2016/2017 н.р.
Тиждень рідної мови 2016/2017 р.
Тиждень іноземних мов 2017
Тиждень зарубіжної літератури 2016-2017 н. р.
Тиждень українознавства 2016-2017 н.р.
Тиждень природничих наук – 2016
Тиждень трудового навчання - 2016
Фізико-математичний тиждень 2016
Шевченківські дні і Тиждень рідної літератури 2016
Тиждень рідної мови – 2016
Тиждень зарубіжної літератури 2016
Тиждень іноземних мов 2016
Тиждень літератури Буковини
Тиждень фінансової грамотності
Тиждень безпеки життєдіяльності та безпеки руху
Тиждень українознавства 2015-2016 н.р.
Тиждень природничо-математичного циклу 2015
Тиждень літератури 2015
Тиждень рідної мови 2014/2015 н.р.
Тиждень трудового навчання 2014-2015 н.р.
Тиждень історії та права 2014-2015 н.р
Тиждень літератури рідного краю 2014-2015 н.р.
Тиждень іноземних мов 2014-2015 н.р.
Тиждень світової літератури 2014-2015 н.р.
Тиждень математично-природничих наук 2014
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності 2014
Тиждень трудового навчання 2014
Тиждень рідної мови 2014
Тиждень іноземних мов 2014
Тиждень світової літератури 2014
Тиждень літератури рідного краю 2013
Тиждень природничих наук 2013
тиждень трудового навчання 2013
Тиждень історії 2013
Тиждень іноземних мов 2013
Тиждень іноземних мов 2012
Тиждень рідної мови
Тиждень природничих наук
Тиждень світової літератури
Тиждень фізики, математики та інформатики 2013

Учителями методичного об’єднання природничого циклу організовано та проведено Тиждень природничих наук та екології з 20.02.2012р.  по 23.02.2012р. Протягом тижня відбувся конкурс стіннівок, кросвордів, загадок, казок на природничу тему.

Вивчення хімії спрямоване на виконання таких найважливіших завдань: розвиток особистості учня, його природних задатків, інтелекту, здатності до самоосвіти; формування наукового світогляду учня на основі засвоєння знань про речовини та їхні перетворення, основні хімічні закони й теорії; формування навичок безпечного поводження з речовинами у побуті та на виробництві; розкриття ролі хімії у розвитку суспільного господарства та забезпечення добробуту людини. Вчителем хімії Бриляковою О.В. було прведено гру «Щасливий випадок» для учнів 8-х класів. Учні показували вміння використовувати теоретичні знання в нових ситуаціях, порівнювали, аналізували.


Виховний захід вчителя біології Юрковської В.М. у 9-х класах був спрямований на професійне самовизначення підлітків, зокрема вибору професії лікаря.

 

Жити без грошей можна. А прожити?

З метою належної підготовки учнів, яка забезпечить їм достатній рівень життєвої компетентності у сфері економічних відносин ,у четвер ,  23 лютого, в рамках предметного тижня у школі був проведений позакласний захід: «Про бізнес і гроші». Його учасниками стали старшокласники, які навчаються за економічним профілем навчання  - учні 10-б та 11-б класів.

Ми звикли до грошей і сприймає­мо їх як найзвичайнісінькі речі. Ми не уявляємо собі нашого повсякденного життя без грошей. Але «…гроші зачаровують людей. Гроші мучать людей, які у поті чола заробляють їх. Люди вигадують найоригінальніші способи, щоб роздобути їх, і найрізноманітні­ші способи, щоб їх розтратити...  Гроші — це загадка, яка змінює людей, приваблює і зачаровує»  (К. Р.Макконнелл, С. Л. Брю «Економікс»).

Тож, напевне, привчати дітей розумно розпоряджатися грошима, адекватно відноситись до них, не обожнюючи і не зневажаючи, раціонально використовувати кошти власної родини, а згодом і міста, держави, потрібно також зі шкільної парти. Така мета і ставилась при організації заходу. Учні мали можливість довідатися цікаві факти з історії виникнення грошей, зокрема паперових, подивитися документальний фільм про особливості виготовлення грошей, а також позмагатися в різноманітних  конкурсах.

З невеликим відривом перемогла команда «Маркетологи» , де капітаном був Сизоненко Віктор. Однак, команда Клема Олега «Менеджери» також не почувала себе переможеними, адже зуміла показати належний рівень знань з предмету, високий рівень ерудованості та креативності. Присутнім сподобалася жартівлива  ідея цієї команди запустити в обіг шкільні гроші –любіни з портретами Люб (директора та завуча).

Слід відзначити також об’єктивну та неупереджену роботу журі, яке очолювала минулорічна переможниця міського етапу  предметної олімпіади з економіки Черней Тетяна.

Таким чином, у формі гри учні закріпили знання з економіки, умін­ня працювати в колективі, мали можливість розвивати логічне мислення, вчилися приймати раціональне рішення. А ще вслід за Адріаном Декурселем дійшли висновку, що гроші для розумних людей є засобом, і лише для дурнів – метою.

 

Олянич О.М., вчитель економіки ЗОШ № 37



 
Користувачі : 1078
Зміст : 1029
Переглянути хіти змісту : 438147
На даний момент 21 гостей на сайті