Адміністрація школи

Оробець Любов Іванівна (директор) Моб. тел. 050-677-15-81 Роб. тел. 560-948

Приутеску Олеся  Бориславівна (заступник директора з НВР) Моб. тел. 0502934495 Роб. тел. 56-33-69

Задорожна Наталія Іванівна (заступник директора з ВР)Моб. тел. 0994226357

Мирошниченко Яна Вікторівна (заступник директора з НВР у початковій школі) Моб. тел. 050-555-12-88

Електронна адреса школи cvznz-37@meta.ua

Вакарюк Василь Васильович (дільничний інспектор, що обслуговує мікрорайон школи) Моб.тел. 0997280108

Бурлака Олег Петрович (оперуповноважений кримінальної міліції у справах дітей) Моб.тел. 0508290064


Самоврядування - Рекомендації учням у вирішенні проблем у спілкуванні з однолітками
Головна статті
Самоврядування
Презентація
Учнівська рада 2020/2021 н.р.
Учнівська рада 2019/2020 н.р.
Домашнє завдання на період карантину 06.03.2020-22.03.2020
президент школи
ГРАФІК проведення державних підсумкових атестацій в 2017/2018 н.р.
Засідання учнівської ради 24 січня
Вибори до шкільного парламенту
Учнівська рада
Профорієнтація
Модельна гра Рада безпеки ООН
Структура шкільного самоврядування
Рекомендації учням у вирішенні проблем у спілкуванні з однолітками
Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей та підлітків
Правила для учнів
Правила для учнів

 

Рекомендації учням у вирішенні проблем у спілкуванні з однолітками

Дотримуйся наступних принципів!

Досить часто хлопці й дівчата потрапляють у ситуації, коли їм важко зробити пер¬ший крок до знайомства, особливо, із людиною протилежної статі, перший крок до примирення. За цим стоять глибокі переживання: страх, роздратування, несподівана агресивність. Усе це може ускладнювати життя. Але при бажанні завжди можна знайти вихід.

Пам'ятай!

1. Найважливішим є саме перший крок. Тому, якщо ти хочеш познайомитися чи помиритися, йди першим назустріч людині, не чекай і не думай, що це повинна зробити вона.
2. Посміхайся! Твоя посмішка свідчить про добрі наміри.
3. Частіше називай ім'я співрозмовника. Для кожного звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.
4. Проявляй щиру зацікавленість.
5. Інтонацією, виразом обличчя, позою покажи зацікавленість.
6. Намагайся знайти цікаву тему для розмови. Розмова «ні про що», про футбол, погоду, фільм теж може дати хороший результат. Важливо те, що контакт уже відбув¬ся.
7. Налаштовуйся на людину, уважно слухай її. Слухати набагато важче, аніж гово¬рити самому. Уважно спостерігай за іншими, намагайся якомога глибше зрозуміти по¬відомлення (те, про що говорить інший), запам'ятовуй почуте, перед тим як дати відповідь.
8. Слова не обов 'язково найважливіші елементи повідомлень. Ми спілкуємося навіть тоді, коли мовчимо.
9. Будь відкритим, випромінюй тепло, і воно повернеться до тебе.

 



 
Користувачі : 912
Зміст : 1057
Переглянути хіти змісту : 349523
На даний момент 28 гостей на сайті