1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
Провести рейди перевірки підручників з метою бережливого відношення до навчальної книги.
Оформлення інформаційного бюлетеня для батьків за підсумками рейду перевірки підручників.
Оформлення екрану про стан роботи з раціонального використання та збереження навчального підручника.
Оформлення стендів в кожному класі по перевірці підручників та створення класів бережливих.
В щоденнику бібліотеки відмічати хід проведення перевірки збереження підручників.
Виступати на шкільній лінійці з результатами перевірки підручників.
Створення умов для збереження книг та підручників. Систематично вести картотеку по аналізу забезпечення підручниками учнів.
Створення бібліотечних фондів книг шкільних підручників та довідково-бібліотечного апарату з метою забезпечення потреб учнів, в художній, навчально-методичній літературі.
Налагодження ділових взаємозв’язків із зацікавленими об’єднаннями товариства книголюбів.
|
1 раз на семестр
1 раз на семестр
1 раз на семестр
Протягом н.р.
Систематично
1 раз на семестр
Протягом н.р.
Протягом н.р.
Протягом н.р.
|
Бібліотекар, учком школи
Бібліотекар, учком школи
Бібліотекар, учком школи
Класоводи, класні керівники
Бібліотекар
Бібліотекар
Бібліотекар
Бібліотекар
Бібліотекар
|