Методична робота - Засіданні педагогічної ради школи 21 березня 2017 року
Головна статті
Методична робота
Педагогічна рада №13 від 22.04.2021р.
Методичні рекомендації на 2020/2021 н.р.
Результати моніторингу рівня навчальних досягнень учнів протягом І семестру 2020/2021 н.р.
Підсумки роботи шкільних методичних об'єднань за І семестр 2020/2021 н.р.
Інформація про моделі навчання
Педагогічна рада 24.03.2021р.
Педагогічна рада 22.01.2021
Педагогічна рада 20.01.2021
Педагогічна рада 30.11.2020
Педагогічна рада 11.11.2020
Педагогічна рада 30.10.2020
Педагогічна рада 28.08.2020
Аналіз успішності учнів за І семестер 2019/2020
Семінар з природознавства
Педагогічна рада 29.08.2019
Для вчителів
Педагогічна рада 28.03.2019
Педагогічна рада 11.01.2019
Засідання педагогічної ради школи 29.11.2018 р.
Методична Робота
Відео-звіт вчителя німецької мови Караєвої Н.Х.
Накази
Засідання педагогічної ради 29 березня 2018 року
Засідання педагогічної ради 5 січня 2018 року
Засіданні педагогічної ради школи 30 листопада.2017 року
Засіданні педагогічної ради школи 31 серпня 2017 року
Засіданні педагогічної ради школи 21 березня 2017 року
Засідання педагогічної ради школи 05 січня 2017 року
Атастація вчителів
Методична скарбничка вчителів, які атестуються
Методична декада 2017
Методична сесія вчителів, які атестуються
Година відкритих думок «Палити чи не палити?»
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Методичне об’єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу
Методичне об’єднання вчителів іноземних мов та світової літератури
Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Методичне об’єднання вчителів естетично-оздоровчого циклу

 

21 березня 2017 року на засіданні педагогічної ради школи  було піднято питання «Система роботи з обдарованими дітьми».

Творча група по підготовці до педагогічної ради, керівником якої є заступник директора з навчально-виховної роботи Качуровська Л.М., обрала метод роботи "Шість капелюхів", в основі якого лежить ідея паралельного мислення (це мислення конструктивне, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують). Його розробив Едвард де Боно, один із найвідоміших дослідників механізмів творчості, він допомагає ефективному мисленню в навчанні дітей і дорослих. Одягаючи по черзі капелюхи різного кольору педагоги обговорювали наступні питання

Одним із рішень педагогічної ради винесено на голосування: значущість принципів систематич­ності, розвивального навчання й науковос­ті в роботі з обдарованими учнями; повну класифікацію методів навчання на основі цілісно-діяльнісного підходу; складання  планів індивідуальної роботи з обдаровани­ми учнями



 
Користувачі : 1078
Зміст : 1029
Переглянути хіти змісту : 438071
На даний момент 101 гостей на сайті