Для батьків - На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»
Головна статті
Для батьків
Звіт директора Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №37 Любові Оробець про роботу навчального закладу у 2021/2022 навчальному році
Контакти уповноважених органів Чернівецької міської ради, до яких може звернутися дитина
Зразок заяви про зарахування
Зразок згоди на обробку персональних даних
Зустріч з керівниками батьківських комітетів
Бюджетні кошти
Щодо поширення інформації про курс
Результати анкетування батьків про навчання під час карантину
Анкета для батьків про навчання під час карантину
Допоможемо дітям разом...
Кампанія проти кібербулінгу
Сторінка 13
Розклад уроків 2020/2021 н.р.
Тиждень інклюзії
День безпечного інтернету
Тиждень права
16 днів проти насильства
Сторінка 19
Звіт директора за 2019-2020 н.р.
Розклад дзвінків
Звіт директора школи 2019 р,
На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»
Звіт директора Чернівецької ЗОШ І-ІІІступенів №37
ГРАФІК проведення державних підсумкових атестацій в 2017/2018 н.р.
Отримання паспорта
Архітектурна доступність шкіл
Графіки проведення державних підсумкових атестацій 2016/2017 н.р.
Батьківські збори в 11 класу
Вартість харчування
Тест: Які ви батьки?
Комп’ютер: переваги та недоліки
Поради для батьків
Правила поведінки
Мобільні телефони – переваги і недоліки
Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини
Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей
Поради для батьків
Декларація прав дитини

Додаток

до наказу Чернівецької

загальноосвітньої школи І-ІІІ ст№37

від 01.03.2021

 

 

Заходи

Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №37

щодо запобігання та протидії боулінгу серед школярів на 2021 рік

з/п

Назва заходу

Дата

виконання

Відповідальний

 

 

1.

На засіданні педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у школі

 

ІІ семестр

2020/2021 н.р.

Адміністрація школи

 

 

2.

Провести нараду при директорові, де розглянути питання активізації роботи з батьками з питання стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги

щоквартально

 

Адміністрація школи

3.

Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо  проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми «групи ризику», протидії булінгу

Постійно

Практичний психолог

4.

Провести наради з класними керівниками, на яких розглянути питання протидії булінгу  в учнівському середовищі. Орієнтовна тематика: «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками», «Моделі позитивного впливу на формування особистості».

 

 

ІІ

семестр

2020/2021 н.р.

Керівник МО класних керівників,

класні керівники

1-11 класів,

заступник директора з ВР

 

 

5.

Провести інтерактивні бесіди, години спілкування,  тренінгові заняття з учнями про цінність життя особистості й сенс життя: «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки».

 

 

Протягом навчального року

Класні керівники

1-11 класів

6.

Спланувати «Години психолога» з  тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання»

 

 

 

 

Протягом року

Психолог школи

7.

Організувати проведення годин спілкування спільно з психологами, соціальними педагогами щодо виховання соціально активної особистості, формування ціннісних орієнтирів, навичок здорового способу життя та профілактики булінгу серед підлітків

 

 

 

 

Постійно

Психолог школи,

Соціальний педагог

8.

Створити інформаційні  куточки з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів

 

 

До 01.04.2021р.

 

Заступник директора з ВР,

бібліотекар школи

9.

Проводити батьківські лекторії з метою підвищення психологічної компетентності батьків щодо можливого негативного впливу Інтернет-ресурсів на психоемоційний стан та особливості розвитку дітей та підлітків.

 

 

 

Протягом року

Класні керівники

1-11 класів,

психолог школи

10.

Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї.

 

 

Постійно

Класні керівники

1-11 класів, психолог школи,

соціальний педагог

 

 

 

Заходи

Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 37

щодо запобігання та протидії булінгу серед школярів  на 2019/2020 навчальний  рік

 

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ № 37

___________________________________________

58025, м. Чернівці, І.Підкови, 9, тел. 56-03-73,

E-mail:cvznz-37@meta.ua. Код ЄДРПОУ № 21431365

 

Від _______2019  р.                                                                              №

Про затвердження  заходів школи

щодо запобіганню булінгу

серед школярів  на 2019 рік

 

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 25.01.2019р. № 44 «Про затвердження заходів управління освіти Чернівецької міської ради щодо запобігання булінгу серед школярів міста на 2019 рік» та з метою створення належних умов щодо діяльності школи з  питань  додержання  законодавства про  освіту, підвищення загального рівня правової культури та вдосконалення системи правової освіти учнів, створення безпечного, сприятливого для розвитку дитини середовища, збереження її здоров'я і життя, а також протидії  булінгу серед молоді

НАКАЗУЮ:

  1. Заступнику директора з ВР Приутеску О.Б.:

1.1.          Розробити та затвердити відповідні Заходи щодо  запобіганню булінгу серед школярів на 2019 рік та забезпечити їх виконання.

1.2.          Розглянути питання про виконання заходів на нараді при директорові до 15.02.2019 р.

1.3.          Подавати інформацію про стан виконання  заходів для її узагальнення в друкованому та електронному вигляді до 01.03.2019р. та 15.12.2019р. на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з ВР Приутеску О.Б.

Директор школи                                                   Л.І. Оробець

З наказом ознайомлені:

Приутеску О.Б.

 

Додаток

до наказу Чернівецької          загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №37

від 06.02.2019 №

 

Заходи

Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 37

щодо запобігання та протидії булінгу серед школярів  на 2019 рік

Назва заходу

Дата виконання

Відповідальний

1.

На  засіданнІ педагогічної ради розглянути виконання державних документів, регіональних програм з даної теми, питання ефективності виховної роботи у школі

ІІ семестр 2018/2019 н.р.

Адміністрація школи

2.

Проводити наради при директорові, де розглядати питання активізації роботи з батьками, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.

щоквартально

Адміністрація школи

3.

Здійснювати моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми  «групи ризику», протидії булінгу.

Постійно

Психолог школи, соціальний педагог

4.

Провести методичні об’єднання класних керівників, на яких розглянути питання протидії булінгу  в учнівському середовищі. Орієнтовна тематика: «Розв’язання конфліктних ситуацій між вчителями та підлітками», «Моделі позитивного впливу на формування особистості».

ІІсеместр 2018/2019 н.р.

Керівник м/о класних керівників, заступник директора з ВР

5.

Провести інтерактивні бесіди, години спілкування,  тренінгові заняття з учнями про цінність життя особистості й сенс життя: «Я – це Я», «Що є цінного в житті молодої людини», «Феномен людини», «Мої цінності і пріоритети», «Плануємо майбутнє», «Оволодіваємо навичками толерантного спілкування», «Розвиток ресурсної сфери особистості», «Як побороти стрес і депресію», «Безпечний інтернет: правила поведінки».

Протягом навчального року

Класні керівники 1-11 класів

6.

Спланувати «Години психолога» з  тренінговими заняттями з учнями на теми: «Навчання технікам керування емоціями, зняття м’язового й емоційного напруження»; «Навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки)»; «Розвиток позитивної самооцінки та цінності особистості», «Психологічні техніки особистісного зростання»

Протягом року

Психолог школи

7.

Створити інформаційні  куточки з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів.

До 20.02.2019р.

Заступник директора з ВР, бібліотекар школи

8.

Проводити індивідуальну роботу з батьками щодо врахування психолого-педагогічних особливостей дітей для створення системи адекватних виховних впливів з метою покращення психологічного мікроклімату в сім’ї.

Постійно

Класні керівники 1-11 класів, психолог школи, соціальний педагог

 

 

 

 

Порядок реагування

на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

1.    У день подання заяви видається наказ по закладу освіти про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.

2.    Створюється комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) зі складу педагогічних працівників (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьків постраждалого та булера, керівника закладу освіти та скликається засідання.

3.    Комісія протягом 10 днів проводить розслідування та приймає відповідне рішення:

-        якщо Комісія визнає, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять системний характер, про це повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна превенція) та Служба у справах дітей;

-        якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції  України із заявою.

4.    Рішення Комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів Комісії.

5.    Кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), за наявності — спостерігачі зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу(Кодекс України про адміністративні правопорушення)

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, -

тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -

тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, -

тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, -

тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

 

Штрафи, які передбачено за знущання

-Моральне чи фізичне насильство, агресія – 340-850 грн.

-Дії з особливою жорстокістю, повторне порушення – 850-1700 грн.

-Приховування вчителем факту цькування – 1700-3400 грн, або виправні роботи строком до одного місяця з відрахуванням до 20 % заробітку.

 

Якщо правопорушення вчинили неповнолітні до 16 років, штраф сплачуватимуть батьки.

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.

2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .

4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.

5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.

6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

7. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.

8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

9. Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу

 

Рекомендації батькам щодо організації перебування дітей вдома під-час призупинення освітнього процесу

  1. 1. Скласти розпорядок на день разом з дитиною.
  2. 2. Забезпечити режим харчування дитини вдома.
  3. 3. Обмежити спілкування з однолітками, знайомими, якщо є ризик захворіти

Раціональний режим харчування сприяє зміцненню імунітету дитячого організму, нормальному росту та розвитку дитини. Такий режим харчування передбачає суворе дотримання часу прийомів їжі. Меню домашнього харчування має бути збалансованим та містити достатню кількістю білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин, вітамінів, що сповна забезпечують енергетичні витрати дитячого організму.

Привчайте дитину перед прийомом їжі обов’язково мити руки з милом, витирати їх індивідуальним рушником.

Сприйнятливість організму дитини до вірусних інфекцій дуже висока. Вони поширюються повітряно-крапельним шляхом. Хворий чхає або кашляє – і в повітря разом з частинками слини або носового слизу потрапляють віруси. Якщо хтось із членів родини захворів, потрібно вжити всіх заходів, щоб зменшити концентрацію вірусу в повітрі і обмежити потрапляння інфекції на предмети побуту. Для того щоб правильно організувати карантин удома, дотримуйтеся правил.

Ізолюйте хворого

Процедура дасть змогу уникнути розповсюдження хвороботворної інфекції в помешканні. За можливості виділіть хворому окрему кімнату. Без особливої потреби іншим членам сім'ї, а надто дітям, не варто заходити до неї.

Провітрюйте приміщення

Систематично провітрюйте помешкання, надто кімнату хворого. Така процедура значно зменшить концентрацію вірусу в повітрі. Найліпше провітрювати приміщення 3-4 рази на день по 20-30 хв.

Проводьте вологе прибирання

Оскільки в пилу вірус швидко накопичується, завдяки вологому прибиранню можна зменшити його концентрацію в кімнаті хворого. Відповідно вона зменшиться в усьому помешканні.

Використовуйте окремий посуд

Виділіть хворому окремий набір посуду. Стежте, щоб ніхто з членів сім'ї не користувався ним. Періодично обробляйте цей посуд окропом.

Виділіть окремий рушник

Надайте хворому рушник, яким користуватиметься лише він. Рушник має знаходитися в кімнаті хворого, а не у ванній кімнаті.

Використовуйте одноразові хустинки

Користування одноразовими паперовими хустинками захистить інших членів сім'ї від інфікування.

Одягайте марлеву пов'язку під час догляду за хворим

Марлева пов'язка убезпечить потрапляння вірусів до організму того, хто доглядає за хворим. Періодичність змінювання марлевої пов'язки – щодень.

Пам'ятайте

Найнебезпечнішим є інкубаційний період хвороби – коли ще немає симптомів захворювання, а також на 5-7 день хвороби. Ризик зараження зникає лише тоді, коли у хворого нормалізується температура тіла.

 



 
Користувачі : 1096
Зміст : 1031
Переглянути хіти змісту : 447540
На даний момент 263 гостей на сайті