02.10.2025 р. шестикласники вирушили у важливу подорож під назвою:
«Червона межа: де закінчується жарт і починається приниження» 

Учні поділилися, як вони почуваються, коли з ними жартують:
хтось радіє
, хтось сприймає спокійно
, а хтось відчуває роздратування
.
Прослухали історію про хлопчика, який спочатку сміявся з жартів, але згодом йому стало боляче настільки, що він більше не хотів іти до школи… Це допомогло дітям зрозуміти: жарт – це не завжди весело.

У вправі «Червона та зелена лінія» школярі вчилися розрізняти, коли гумор додає радості, а коли переходить межу.
Наприкінці «Світлофор рефлексії»:
– сміх без образ;
– варто обирати слова уважніше;
– ми зрозуміли свої помилки та більше їх не повторимо.
Наші учні зробили важливий крок до того, щоб у класі було більше добрих жартів, підтримки й дружби. Бо сильний – не той, хто ображає, а той, хто вміє підняти настрій іншим без шкоди.