21 березня 2017 року на засіданні педагогічної ради школи було піднято питання «Система роботи з обдарованими дітьми».
Творча група по підготовці до педагогічної ради, керівником якої є заступник директора з навчально-виховної роботи Качуровська Л.М., обрала метод роботи “Шість капелюхів”, в основі якого лежить ідея паралельного мислення (це мислення конструктивне, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують). Його розробив Едвард де Боно, один із найвідоміших дослідників механізмів творчості, він допомагає ефективному мисленню в навчанні дітей і дорослих. Одягаючи по черзі капелюхи різного кольору педагоги обговорювали наступні питання
Одним із рішень педагогічної ради винесено на голосування: значущість принципів систематичності, розвивального навчання й науковості в роботі з обдарованими учнями; повну класифікацію методів навчання на основі цілісно-діяльнісного підходу; складання планів індивідуальної роботи з обдарованими учнями








































