-
18.04.2025 – День Довкілля

Разом – сила! Сьогоднішня толока в гімназії була продуктивною! Учні та вчителі об’єдналися, щоб прибрати територію та класи до Дня довкілля. Давайте разом дбати про нашу планету кожен день! Дякуємо всім за активну участь!
-
Конкурс гри “Джура” -під назвою “Впоряд”

У середу 16 квітня відбувся черговий конкурс гри “Джура” – строю та маршової пісні під назвою “Впоряд” Команда нашої гімназії «Побратими»презентували виступ свого рою у конкурсі «Впоряд». Рій продемонстрував свої навички у стройовій підготовці: вихід рою і звіт ройового судді; шикування в однолаву; розмикання і замикання рою; повороти на місці; проходження рою урочистим ходом з…
-
Відвідали резиденцію ЧНУ імені Юрія Федьковича.

Цікаво, пізнавально та весело пройшов день в учнів 3-Б та 4-Б класу. Ми відвідали резиденцію ЧНУ імені Юрія Федьковича. Зазирнули до мармурової, червоної та блакитної зали .Прогулялися дендропарком, створеним у англійському стилі,відпочивали в університетському скверику. На площі Філармонії кружляли з голубами у весняному танку.
-
Учні навчались виготовляти вугільний фільтр для очищення води

Ми так звикли до того, що вода просто тече з крану — чиста, свіжа, безпечна. Ми відкриваємо пляшку, вмикаємо фільтр або просто беремо воду з колонки і не задумуємось, що це справжня розкіш. Але що станеться, якщо раптом ці джерела зникнуть? Якщо ми опинимось у ситуації, де немає електрики, водопостачання, або ми — в поході,…
-
Відвідали прем’єру вистави “Піжмурки зі смертю: дитячі розповіді про недитячу історію”

11 квітня разом з вчителькою німецької мови Ольгою Гордей побували на прем’єрі вистави “Піжмурки зі смертю: дитячі розповіді про недитячу історію”, яка поставлена за мотивами однойменної книги в рамках співпраці міст-побратимів Чернівців і Дюссельдорфа Народним драмтеатром ім. Григорія Агєєва та дитячою театральною студією “Бу-Бу-Бу”. Події вистави розгортаються у 1941-1945 рр. Головні герої – реальні люди,…
-
Воркшоп для вчителів німецької мови

Воркшоп для вчителів німецької мови м. Чернівці: “Wordwall – сучасний інструмент для створення інтерактивних завдань” 15 квітня вчитель німецької мови, Ольга Гордей, представила свої напрацювання на платформі Wordwall. Вчителі міста мали можливість познайомитися із наявними шаблонами і їх функціоналом, а також створити навчальний контент, користуючись даним інструментом.
-
Благодійний тиждень

Минулого тижня в нашій гімназії панувала особлива атмосфера добра та єдності! Завершився наш Благодійний тиждень, і ми пишаємося результатами! Завдяки вашій щирій підтримці та активній участі нам вдалося зібрати: Солодощі (цукерки, печиво та інші смаколики) для наших захисників на передовій, щоб хоч трішки підсолодити їхні будні. Ароматну каву та чай, щоб зігріти їхні серця в…
-
Інженерний тиждень в Чернівецькій гімназії √19 продовжується.

Інженерний тиждень в Чернівецькій гімназії √19 продовжується. 11 квітня учні 9- А класу змагались у запуску найдовшого ланцюга з паперового доміно. Отримали результат і адреналін. “Принцип доміно”. Аріна Мак, Сніжана Єленюк (9-А клас), учениці 6-А класу показали вміння працювати з геометричними фігурами з паперу, створюючи щось неймовірне. “Іллюзія рухів”, “Фантастичні стрічки”.
-
Інженерний тиждень в учнів 7-Б класу

В рамках інженерного тижня учні 7-Б класу Чернівецької гімназії 19 ознайомились з найвідомішими мостами світу. Давид Величко та Кирил Грицько підготували на цю тему цікаву презентацію. Учні самостійно дослідили таке архітектурне диво як міст да Вінчі. Це переносний міст, який само підтримується, можна зібрати без інструментів. Учні відтворили інженерну задумку майстра, зібрали міст Леонардо да…
-
Провели захопливе STEM-заняття, присвячене моделюванню рівнянь за допомогою саморобних ваг-гойдалок.

11.04.2025р. разом з учнями 6-го класу Чернівецької гімназіїї №19 ми провели захопливе STEM-заняття, присвячене моделюванню рівнянь за допомогою саморобних ваг-гойдалок. На початку уроку учні власноруч зібрали необхідну для експериментів установку, що сприяло розвитку їхніх інженерних навичок та розумінню принципів механіки. Після складання моделі ми перейшли до найцікавішого етапу – дослідження розв’язку рівнянь, маючи перед собою…