Уже традиційно навчальний рік починається із проведення Олімпійського тижня. Учням завжди потрібен рух , тому вони обирають спорт , здоров’я!
19 вересня учні долучилися до Всесвітнього дня прибирання “World Clean up Day”. Адже чистота та порядок – умови комфортного навчання.
Перший раз у перший клас – школа радо зустрічає нас
“Хвилинки – цікавинки” – як ми проводимо вільний час.
Повітряна тривога не заважає навчанню
Вивчаємо правила дорожнього руху
Національно-патріотичне виховання
Лист – подяка захисникам «Рукавиці для ЗСУ»
День Гідності та Свободи
Година спілкування «Українська хустка – оберіг і символ нації»
Година спілкування «Ходить світом святий Миколай…»
Новорічні розваги
Уроки під час повітряної тривоги
Інтелектуальна гра “Найрозумніший”
Майстер-клас по виготовленню окопних свічок
Майстер-клас по виготовленню пряників
Вивчаємо правила дорожнього руху
Співпраця з психологом Царенко Н.В. на тему “Як подолати страх під час війни”
Продовжуємо навчання у сховищі під час повітряної тривогт
Благодійна ярмарка на підтримку ЗСУ
5-А клас
Єленюк Наталія Костянтинівна – учитель трудового навчання
Досліджуємо разом цвілеві гриби
Досліджуємо разом. Вміст крохмалю у картоплі. Перевірка якості молочних продуктів і меду
Екскурсія до музею пам’яті учасників АТО
Крісло автора Про подорож, яка запам’яталася
5-Б клас
Ящук Оксана Василівна, соціальний педагог, освіта вища, педагогічне звання “Спеціаліст другої категорії”, стаж 5 років
Я досліджую світ (інтегровані уроки)
5-В клас
Ватрущак Оксана Юріївна – вчитель української мови та літератури
Похід у театр – Вистава “Енні”
Семінар з природознавства Урок – “Бджола – трудівниця”
STEM освіта на уроках “Я досліджую світ”
Україна – це я Україна- це ти, Україна- це ми!!”
Електронні підручники
2 клас
Українська мова частина 1
Українська мова частина 2
Я досліджую світ частина 1
Я досліджую світ частина 2
3 клас
Я досліджую світ частина 1
Я досліджую світ частина 2
Математика частина 1
Математика частина 2
4 клас
Я досліджую світ частина 1
Я досліджую світ частина 1
Я досліджую світ частина 2
Математика частина 2
Математика частина 2
Українська мова та читання частина 1
Українська мова та читання частина 2
Сертифікати вчителів
РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
1. Старання дитини обов’язково мають бути визнаними. Позитивна оцінка і добре, тепле ставлення необхідні дитині для хорошого самопочуття, для формування в неї такої важливої риси, як впевненість у собі і своїх можливостях.
2. В режимі дня кожної дитини повинні бути постійні обов’язки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легко долучається до навчання.
3. Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом
4. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об’єктивні показники стомлення, перевантаження.
5. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з такою, якою вона була вчора, чи, можливо, буде завтра.
6. Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може вважати, що конфлікти неминучі, і продовжувати провокувати їх. Дозволяйте дитині проявляти самостійність, заохочуйте найменші її прояви.
7. Не критикуйте дитину при свідках.
8. Розвивайте світогляд дитини. Сприяйте розширенню її інтересів.
9. Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка присутня в більшості вимог. Шукайте аргументи, ви ще раз зможете обміркувати необхідність їх застосування.
10. Пам’ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть.
11. Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.
12. Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу
14 .У спілкуванні з дитиною частіше використовуйте «Я~ висловлювання».
Наставництво
Щиро вітаємо класного керівника 1-А класу
Мирошниченко Яну Віорелівну із успішним проходженням
сертифікації вчителів початкових класів!
Зичимо міцного здоров’я, оптимізму, творчого пошуку, вдалих знахідок та успішних звершень задуманих справ, єдності у відстоюванні професійних інтересів, талановитих і небайдужих вихованців! Українські вчителі – найкращі!!!
Засідання педради від 22.03.2022 р.
ІІ відкрита науково-практична онлайн-конференції педагогічних працівників «Освіта. Досвід. Інновації»
Бужняк Л.Д., вчитель початкових класів, взяла участь у ІІ відкритій науково- практичній онлайн-конференції педагогічних працівників «Освіта. Досвід. Інновації» , яку проводив Центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Презентація вчителя початкових класів, Бужняк Л.Д.
Нова українська школа – порадник для вчителів
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 07.12.2018 р. «Про наставницьку підтримку педагогів закладів загальної середньої освіти в умовах впровадження Нової української школи» у склад наставницької підтримки, яка здійснюватиме консультування педагогів м.Чернівці з організації освітнього середовища Нової української школи входить методист методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради Косован Оксана Корніївна (час консультування щопонеділка 15.00-17.00).
ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІВЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ № 37
___________________________________________
58025, м. Чернівці, І.Підкови, 9, тел. 56-03-73,
E–mail:cvznz-37@meta.ua. Код ЄДРПОУ № 21431365
НАКАЗ
від 29.12. 2018 р. № 303
Про організацію наставництва
та психологічного супроводу
для вчителів початкових класів
в умовах Нової української школи
На виконання розпоряджень Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», від 17 січня 2018 року № 17-р «Про додаткові заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2018 році», наказу Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 року № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи», наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА від 02.01.2018 №1 «Про затвердження плану заходів щодо впровадження Концепції Нової української школи в умовах реформування початкової освіти в Чернівецькій області», від 11.10.2018 № 451, наказів управління освіти Чернівецької міської ради від 05.01.2018 р. № 7 «Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Концепції Нової української школи в умовах реформування початкової освіти в м. Чернівцях на 2108-2022 роки, від 28.02.2018 № 100 «Про затвердження Плану заходів на 2018-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» в м. Чернівці», листа управління освіти Чернівецької міської ради «Про Доручення Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 04. 12. 2018 № 01-44/361» від 12.12.2018 р. №01-34/2911 та з метою забезпечення наставницької підтримки вчителів 1-х класів в умовах НУШ,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити групу наставницької підтримки та психологічного супроводу для вчителів 1-х класів Нової української школи у складі:
Керівник групи – Оробець Л.І., директор школи;
Члени групи:
Качуровська Л.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи;
Мирошниченко Я.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи у початковій школі;
Петрінець І.М. – керівник вчителів початкових класів та вихователів ГПД;
Панаетова О.В. – класний керівник 4-Б класу;
Батринчук М.П. – практичний психолог.
2. Групі наставницької підтримки та психологічного супроводу:
2.1. Довести до відома учителів початкових класів інформацію про відповідальних осіб у місті, які здійснюватимуть наставницьку підтримку в умовах НУШ, відповідно до Наказу ДОН від 07.12.2018 р. №559;
До 05.01.2019р. (Мирошниченко Я.В.)
2.2. Створити на інформаційному сайті школи у рубриці НУШ окрему статтю «Наставництво» у якій постійно висвітлювати кейси кращих практик роботи вчителів початкових класів; взаємовідвідування та обговорення уроків вчителів НУШ, робочі зустрічі вчителів щодо обговорення основних викликів на шляху реалізації нового Державного стандарту;
до 21.12.2018р.(Качуровська Л.М.,
Мирошниченко Я.В.)
3. Психологу школи Батринчук М.П. надавати кваліфіковану допомогу при вирішенні проблемних питань в процесі реформування початкової освіти.
Постійно
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи в початковій школі Мирошниченко Я.В. забезпечити реєстрацію вчителів початкових класів (майбутніх перших класів) на сайті Еd era.com/nus для проходження навчання у веб-форматі за онлайн-курсом;
До 01.04.2019р.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника з навчально-виховної роботи Качуровську Л.М.
Директор школи Л.І.Оробець
З наказом ознайомлені:
_____ Качуровська Л.М.
_____ Мирошниченко Я.В.
_____ Петрінець І.М.
_____ Панаетова О.В.
_____ Батринчук М.П.
Матеріально-технічне забезпечення НУШ
1. Стіл учн. зі стільцями – 83 шт. 93366-00
2. Проектор – 1 шт. 14.750-00
3. Інтерактивна дошка – 1шт. 14.750-00
4. Набір моделей геометр. тіл та фігур з розгорткою – 3 шт. 12000-00
5. Матем. планшети – 21 шт. 5,670-00
6. Набір грошових знаків – 3 шт. 1.161-00
7. Лупа шкільна – 21 шт. 1.071-00
8. Набір годинників пісоч. – 21 шт. 6.741-00
9. Абакус – 3 шт. 1.014-00
10. Демонстраційний комплект приладів – 3 шт. 3.300-00
11. Терези з набором важків – 6 шт. 4.500-00
12. Годинниковий циферблат (роздатковий) – 3 шт. 1.350-00
13. Мікроскоп шкільний – 3 шт. 9.300-00
14. Скриня з кришкою – 12 шт. 4.140-00
15. Набір лічильного матеріалу
(набір Кюізенера, блоки Дьенеша) – 21 шт. 20.160-00
193273-00
РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
1. Старання дитини обов’язково мають бути визнаними. Позитивна оцінка і добре, тепле ставлення необхідні дитині для хорошого самопочуття, для формування в неї такої важливої риси, як впевненість у собі і своїх можливостях.
2. В режимі дня кожної дитини повинні бути постійні обов’язки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легко долучається до навчання.
3. Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.
4. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об’єктивні показники стомлення, перевантаження.
5. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з такою, якою вона була вчора, чи, можливо, буде завтра.
6. Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може вважати, що конфлікти неминучі, і продовжувати провокувати їх. Дозволяйте дитині проявляти самостійність, заохочуйте найменші її прояви.
7. Не критикуйте дитину при свідках.
8. Розвивайте світогляд дитини. Сприяйте розширенню її інтересів.
9. Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка присутня в більшості вимог. Шукайте аргументи, ви ще раз зможете обміркувати необхідність їх застосування.
10. Пам’ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть.
11. Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.
12. Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу
14 .У спілкуванні з дитиною частіше використовуйте «Я~ висловлювання».