Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії — найкращий мотив для розвитку творчості учнів та реалізація їхнього інженерного потенціалу.

Цікавість — це те, що нам хочеться в одних учнів пробудити, а іншим допомогти хоч трохи її задовольнити. Цей Інженерний тиждень, який стартував 15 січня, головна тема була — самозарадність, допоміг показати дітям, як з ідей народжуються рішення, а з мрій — винаходи.
У рамках проведення заходів «Інженерного тижня-2024» діти разом із учителями створювали моделі: «Насос для повітряних кульок»; «Круть-верть»; «На повітряній подушці»; «Ходи туди-сюди банка»; «Гелікоптер з паперового стаканчика»; «Аквалангісти»; “Зоотроп” та інші. Під час роботи використовували матеріали,які можна знайти під руками: соломки та паперові горнятка для напоїв, папір, скотч, харчову соду, засіб для миття посуду, кольоровий папір та інше.
Така практика доводить, що участь у STEM-проєктах, у першу чергу, стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без винятку, а також сприяє соціалізації одних та розвитку навичок емпатії інших учнів — навчає працювати разом та налагоджувати зв’язки.
Цього року до завдань долучили дітей з ООП, допомогли включити їх у процес створення моделей та проведення досліджень! Протягом тижня юні інженери досліджували дно океану, зробили свої власні круть-верті, запускали ракети!
Висловлюємо подяку усім тим, хто зацікавлено працював та зробив крок назустріч науці.