Порядок денний:
1. Про удосконалення режиму праці та відпочинку дітей молодшого та шкільного віку. Пошуки резервів збереження та зміцнення здоров’я дітей.
2. Про опанування учнями системи математичних знань як основи формування відповідних компетентностей.
3. Про виконання рішень попередньої педради.
Рішення педагогічної ради по першому питанню:
1. Вчителям початкової школи – постійно використовувати здоров’язбережувальні технології в навчально-виховному процесі, зокрема на уроках «основ здоров’я», фізичної культури, образотворчого та музичного мистецтва, «я досліджую світ».
2. Надавати щоденну допомогу батькам щодо усвідомлення їх соціальної ролі у збереженні здоров’я дитини.
3. Планувати один раз в місяць зустрічі з медичними працівниками школи з даного питання.
Рішення педагогічної ради по другому питанню:
1. Визначити основною метою діяльності педагогічного колективу школи на етапах реалізації науково-методичної проблеми, а також впровадження нових Державних стандартів використання компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів до організації навчально-виховного процесу як необхідну передумову творчого зростання кожного вчителя й розвитку пізнавальної активності учнів.
2. Керівнику шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Олянич О.М.:
2.1. Активізувати роботу вчителів-предметників щодо використання компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльністного підходів при організації навчальної діяльності учнів, з цією метою на засіданнях шкільних методичних комісій розглянути питання класифікації, доцільності та ефективності використання методів, прийомів, форм роботи, характерних для планування компетентністного уроку.
2.2. Залучити членів методичного об’єднання до розробки планів-конспектів компетентнісно зорієнтованих уроків із кожної навчальної дисципліни. Підготовлені матеріали оформити у вигляді методичного посібника «На допомогу вчителю».
(до 01.05.2019 року)
- Вчителям математики Головатюк З.С., Качуровській Л.М., Шевчук Н.В., Приутеску О.Б.::
3.1. під час навчально-виховного процесу забезпечувати формування математичних компетентностей учнів із використанням різноманітних форм і методів навчальної діяльності, усіх видів самостійної роботи, дотримуючись розробленого алгоритму.
3.2. активніше залучати учнів школи до участі в роботі МАН, олімпіад, різноманітних конкурсах та до участі в заходах природничо-математичного циклу.
(протягом 2018/2019 навчального року)
4. Заступнику директора з НВР Качуровській Л.М. провести моніторинг формування математичних компетентностей учнів.
(грудень 2018 р., квітень 2019 р.)
5.Бібліотекарю школи Макусі Т.Ф. створити у бібліотеці фонд наукової, довідкової, науково-популярної та пізнавальної літератури для учнів з особливими нахилами та яскраво вираженими здібностями.
(до 01.01.2019 року)