Архів методичної роботи

Порядок денний:

1. Про удосконалення режиму праці та відпочинку дітей молодшого та шкільного віку. Пошуки резервів збереження та зміцнення здоров’я дітей.

2. Про опанування уч­нями системи математичних знань як осно­ви формуван­ня відповідних компетентностей.

3. Про виконання рішень попередньої педради.

Рішення педагогічної ради по першому питанню:

1. Вчителям початкової школи – постійно використовувати здоров’язбережувальні технології в навчально-виховному процесі, зокрема на уроках «основ здоров’я», фізичної культури, образотворчого та музичного мистецтва, «я досліджую світ».

2. Надавати щоденну допомогу батькам щодо усвідомлення їх соціальної ролі у збереженні здоров’я дитини.

3. Планувати один раз в місяць зустрічі з медичними працівниками школи з даного питання.

Рішення педагогічної ради по другому питанню:

1. Визначити основною метою діяльності пе­дагогічного колективу школи на етапах реалізації науково-методичної проблеми, а також впровадження нових Державних стандартів використання компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів до організації навчально-виховного процесу як необхідну передумову творчого зростання кожного вчителя й розвитку пізнавальної активності учнів.

2. Керівнику шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Олянич О.М.:

2.1. Активізувати роботу вчителів-предметників щодо використання компетентнісного, особистісно зорієнтованого та діяльністного підходів при організації навчальної діяльності учнів, з цією метою на засіданнях шкільних методичних комісій розглянути питан­ня класифікації, доцільності та ефек­тивності використання методів, при­йомів, форм роботи, характерних для планування компетентністного уроку.

2.2.          Залучити членів методичного об’єднання до розробки планів-конспектів компетентнісно зорієнтованих уроків із кожної навчальної дисципліни. Підготовлені матеріали оформити у вигляді  методичного посібника  «На допомогу вчителю».

(до 01.05.2019 року)

  1. Вчителям математики Головатюк З.С., Качуровській Л.М., Шевчук Н.В., Приутеску О.Б.::

3.1. під час навчально-виховного процесу забезпечувати формування     математичних компетентностей учнів із використанням різноманітних форм і методів навчальної діяльності, усіх видів самостійної роботи,  дотримуючись  розробленого алгоритму.

3.2.          активніше залучати учнів школи до участі в роботі МАН, олімпіад, різноманітних конкурсах та до участі в заходах природничо-математичного циклу.

(протягом 2018/2019 навчального року)

4. Заступнику директора з НВР Качуровській Л.М. провести моніторинг формування математичних компетентностей учнів.


(грудень 2018 р., квітень 2019 р.)

5.Бібліотекарю школи Макусі Т.Ф. створити у бібліотеці фонд наукової, довідкової, науково-популярної та  пізнавальної літератури для учнів з особливими нахилами та яскраво вираженими здібностями.

(до 01.01.2019 року)