Архів методичної роботи

Методична робота в школі здійснюється відповідно до нормативно-правової бази: Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  Указу Президента України від 25.06.2013 №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №385 «Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року», плану заходів МОНУ з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Коаліаційної угоди, затверджених наказом МОНУ від 29.01.2015 №63, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 №641; Державних стандартів початкової загальної освіти та базової і повної середньої освіти (нових редакцій), Положень про загальноосвітній навчальний заклад, відповідних нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, обласних, місцевих органів управлінь освітою, Положення про міський методичний центр закладів освіти, затвердженого наказом по школі від 31.08.2017 №180.

Працюючи над науково-методичною проблемою «Формування компетентної, творчої особистості в умовах модернізації освітнього процесу», поставлено виконання основних завдань:
–  своєчасне та повне виконання вимог щодо реалізації нового Держстандарту початкової та базової загальної середньої освіти;

–  своєчасне та повне виконання заходів щодо підготовки та організованого проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників;

– реалізацію принципу безперервності між допрофільною підготовкою учнів основної школи та  профільним навчанням у старшій школі;

– результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт, турнірах, інтернет-олімпіадах, конкурсах учнівської творчості;

– формування здоров’язберігаючу компетентність педагогів, учнів та їх батьків, досягти  позитивних змін у формуванні основ здорового способу життя молоді.

Структура методичної роботи з педагогами

Методична рада школи

Качуровська Л. М.- заступник директора з навчально-виховної роботи, голова ради;

Приутеску О.Б. –заступник директора з виховної роботи, заступник голови ради;

Мирошниченко Я.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи в початковій школі, член ради;

Бурега Г.А. – вчитель початкових класів, учитель-методист, член ради;

Боднарюк О.М. – вчитель історії, учитель-методист, член ради;

Головатюк З.С. – вчитель математики, учитель-методист, член ради;

Олянич О.М. – вчитель географії та економіки, учитель – методист;

Сірман Г.С. – вчитель англійської мови, учитель-методист, член ради;

Петрінець І.М. – вчитель початкових класів, старший учитель, член ради;

Матрофайло Н.М. 0 вчитель англійської мови, старший учитель, член ради;

Верещинська А.М. – вчитель музичного мистецтва, старший учитель, член ради;

Крайнічук Л.В. –вчитель зарубіжної літератури, старший учитель, член ради;

Батринчук М.П. – психолог школи, член ради;

Макуха Т.Ф. – бібліотекар, член ради.

Шкільні методичні об’єднання

-вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дняПетрінець І. М.;

-вчителів суспільно-гуманітарного циклу –Боднарюк О.М.;

-вчителів природничого математичного циклу – Олянич О.М.;

-вчителів іноземних мов та зарубіжної  літератури – Сірман Г. С. ;

-вчителів естетично – оздоровчого циклу – Верещинську А.М.;

-класних керівників – Матрофайло Н.М.

Школа молодого вчителя з проблеми «Становлення молодого вчителя – основа розвитку освіти» (керівник Головатюк З.С., вчитель математики, учитель-методист).

Школа передового педагогічного досвіду (керівник Крайнічук Л.В., вчитель зарубіжної літератури, старший учитель).

Психолого-педагогічний семінар з проблеми «Взаємодія вчителя і учня в навчально-виховному процесі» (керівник Батринчук М.П., психолог школи).

Постійно діючий семінар «Використавння ІКТ в навчально-виховному процесі» 9керівник Нікіфорюк О.П., вчитель історії, старший учитель).

Творча група вчителів, яка працює над реалізацією проблеми школи (керівник Бурега Г.А., вчитель початкових класів, учитель-методист).

Методичні заходи з педагогами

  1. Майстер – клас «Створення педагогами власних веб-сайтів, блогів» (відповідальний  – Андрійчук О.Б., вручитель інформатики, жовтень 2016 р.).
  2. Салон творчого спілкування «Нові форми та методи національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» (відповідальна – Боднарюк О.М., вчитель історії, учитель-методист, листопад 2016 р.).

3. Круглий стіл для вчителів іноземної мов та зарубіжної літератури з проблеми: «Рівень сформованості в школярів мовно-літерних компонентів у відповідності до вимог Держстандартів базхової повної загальнї освіти» (відповідальна Сірман Г.С, вчитель англійської мови, учитель-методист, грудень 2016 р.).

4. Круглий стіл «Діяльність вчителя і вихователя в інноваційному режимі: методика, пошук, здобутки і перспектива» (відповідальна Петрінець І.М., вчитель початкових класів, старший учитель, лютий 2017 р.).

5. Семінар – практикум для вчителів природничо-математичного циклу   з проблеми «Створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня в умовах впровадження нового Державного  стандарту» (відповідальна Олянич О.М., вчитель географії та економіки, учитель-методист, лютий 2017 р.).

6. Методична вітальня вчителів естетично-оздоровчого циклу (відповідальна Верещинська А.М., вчитель музичного мистецтва, старший учитель, березень 2017 р.).

.7.Круглий стіл класних керівників. Крок до майстерності (відповідальна Матрофайло Н.М., керівник мо, старший учитель, березень 2017 р.)

8.Творчі звіти вчителів, які атестуються на підтвердження та присвоєння вищої категорії, педагогічних звань (відповідальний Качуровська Л.М., лютий, березень 2017 р.).

9. Творчі звіти молодих спеціалістів (відповідальні наставники, квітень).