31 серпня 2017 р. о 9год.30хв. відбулося засідання педагогічної ради
з наступним порядком денним:
- Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 нг.р.
- Про затвердження плану роботи школи на 2017/2018 н.р.
- Про організацію харчування у 2017/2018 н.р.
- Про дотримання єдиного орфографічного режиму.
- Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу в ІІ семестрі.
- Про оцінювання факультативів і курсів за вибором у 2017/2018 н.р.
- Про проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
- Різне.
- Про виконання рішень попередньої педради.
По підготовці до педагогічної ради заступники директора школи з НВР Качуровська Л.М. та Мирошниченко Я.В., заступник директора з ВР Приутеску О.Б. здійснили моніторинг параметрів обліку роботи школи за основними напрямками навчально-виховної та позакласної діяльності у 2016/2017 навчальному році та підготували необхідні матеріали.
Також окреслили коло питань для обговорення рекомендацій Серпневої конференції працівників освіти Чернівецької області, міста 2017 року.
До засідання педагогічної ради відбулась дискусія-обговорення у методичних об’єднаннях, а вже на засіданні керівник та представники методичних об’єднань представляли своє бачення з таких питанї:
– Вчителі організатори чи власники професійних знань (Боднарюк О.М., керівник мо вчителів суспільно-гуманітарного циклу).
– Професійний розвиток вчителя – особиста справа чи посадовий обов’язок? (Сірман Г.С., керівник мо вчителів іноземних мов та зарубіжної літератури).
– Вчитель – агент змін у Нової української школи? (Мирошниченко Я.В., заступник з НВР в початковій школі).
– Виконувати програму чи готувати до ЗНО? (Олянич О.М., керівник мо вчителів природного-математичного циклу)..
– Що є показником успішності педагога? (Верещинська А.М., керівник мо вчителів естетичного-оздоровчого циклу).
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37
РІШЕННЯ
педагогічної ради від 31.08.2017 р.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора школи Оробець Л.І. «Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 н.р. в ракурсі впровадження Концепції нової української школи», виступи педагогів про проблеми щодо підвищення якості навчально-виховного процесу у 2017/2018 н.р.
ВИРІШИЛИ:
- 1. Адміністрації школи:
– спрямувати роботу на створення умов для забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти, для реалізації державних освітніх стандартів, сучасних підходів до організації навчання, виховання і розвитку особистості, на підвищення якості надання освітніх послуг в умовах переходу до Нової української школи;
– вжити заходів щодо забезпечення переходу початкової та основної школи на новий зміст і структуру навчання відповідно до вимог Нової української школи;
– продовжити роботу щодо реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, інших нормативно-правових документів, що регулюють діяльність освітньої галузі;
– спрямувати діяльність педагогічного колективу на впровадження Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки;
– удосконалювати систему розвитку управлінських та професійних компетенцій вчителів школи;
– продовжити розвиток громадсько-державної системи управління освітою, забезпечивши участь громадськості міста у вирішенні освітніх проблем;
– забезпечити інтеграцію дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов в інклюзивному 1-Б класі;
– продовжити роботу щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, відповідних Заходів, урізноманітнити форми і методи, активно залучаючи до цього органи учнівського самоврядування та громадські організації;
– удосконалювати роботу із сім’ями, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, надаючи їм психолого-педагогічну допомогу. Продовжити роботу із надання психологічної та соціально-педагогічної допомоги учасникам АТО, переселеним членам сімей із зони АТО і родичам загиблих під час військових дій;
– активізувати співпрацю педагогічних колективів з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування в дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві;
– створювати умови для розвитку творчих здібностей школярів, їх навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації.
- 2. Керівникам ШМО:
– здійснювати інформаційно-методичне забезпечення впровадження Державних стандартів, оновлених навчальних програм у практику роботи вчителів-предметників, приділивши увагу опрацюванню нового концепту навчальних програм, методичних ресурсів для реалізації наскрізних змістових ліній;
– сприяти формуванню нової моделі методичної підготовки вчителя школи І ступеня у світлі нових педагогічних підходів, відповідно до концептуальних засад Нової української школи, змінивши її процес, зміст, форми та результат;
– активізувати роботу щодо включення учителів-предметників у пошукову, експериментально-дослідницьку діяльність, реалізацію їхнього творчого потенціалу, участь в освітніх проектах, поширення педагогічного досвіду щодо стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку та задоволення потреби в професійній самореалізації педагогів;
– урізноманітнити форми і методи методичної роботи з педагогами з метою формування та розвитку професійних вмінь та навичок щодо практичного застосування сучасних педагогічних технологій;
– спрямовувати роботу педагогів на формування в учнів компетентностей, що знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями, уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути відповідальними громадянами своєї країни;
– актуалізувати методичну роботу щодо розвитку інклюзивної освіти;
– забезпечувати методичний супровід організації та проведення інтелектуальних змагань, суспільних громадянських акцій школярів, тощо;
– проаналізувати результати ЗНО-2017 з усіх предметів, ЗНО-ДПА з української мови, математики, історії України та предмета за вибором, визначити пріоритетні завдання щодо надання якісних освітніх послуг (серпень-вересень 2017р.).
– удосконалювати систему роботи закладу щодо запровадження інновацій у практику роботи педагогічних працівників, сприяти у формуванні авторського стилю кожного педагога, потреби у професійному вдосконаленні.