Архів методичної роботи

31 серпня 2017 р. о 9год.30хв. відбулося засідання педагогічної ради

з наступним порядком денним:

  1. Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 нг.р.
  2. Про затвердження плану роботи школи на 2017/2018 н.р.
  3. Про організацію харчування у 2017/2018 н.р.
  4. Про  дотримання  єдиного орфографічного режиму.
  5. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу в ІІ семестрі.
  6. Про оцінювання факультативів і курсів за вибором у 2017/2018 н.р.
  7. Про проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.
  8. Різне.
  9. Про  виконання рішень попередньої педради.

По підготовці до педагогічної ради заступники директора школи з НВР Качуровська Л.М. та Мирошниченко Я.В., заступник директора з ВР Приутеску О.Б. здійснили моніторинг параметрів обліку роботи школи за основними напрямками навчально-виховної та позакласної діяльності у 2016/2017 навчальному році та підготували необхідні матеріали.

Також окреслили коло питань для обговорення рекомендацій Серпневої конференції працівників освіти Чернівецької області, міста 2017 року.

До засідання педагогічної ради відбулась дискусія-обговорення у методичних об’єднаннях, а вже на засіданні керівник та представники методичних об’єднань представляли своє бачення з таких питанї:

–         Вчителі організатори чи власники професійних знань (Боднарюк О.М., керівник мо вчителів суспільно-гуманітарного циклу).

–         Професійний розвиток вчителя – особиста справа чи посадовий обов’язок? (Сірман Г.С., керівник мо вчителів іноземних мов  та зарубіжної літератури).

–         Вчитель – агент змін у Нової української школи? (Мирошниченко Я.В., заступник з НВР в початковій школі).

–         Виконувати програму чи готувати до ЗНО? (Олянич О.М., керівник мо вчителів природного-математичного циклу)..

–         Що є показником успішності педагога?  (Верещинська А.М., керівник мо вчителів естетичного-оздоровчого циклу).

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37

РІШЕННЯ

педагогічної ради від 31.08.2017 р.

Заслухавши та обговоривши доповідь директора школи Оробець Л.І. «Підсумки роботи школи за 2016/2017 н.р. та завдання на 2017/2018 н.р. в ракурсі впровадження Концепції нової української школи», виступи педагогів про проблеми щодо підвищення якості навчально-виховного процесу у 2017/2018 н.р.

ВИРІШИЛИ:

  1. 1. Адміністрації школи:

–                спрямувати роботу на створення умов для забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти, для реалізації державних освітніх стандартів, сучасних підходів до організації навчання, виховання і розвитку особистості, на підвищення якості надання освітніх послуг в умовах переходу до Нової української школи;

–                вжити заходів щодо забезпечення переходу початкової та основної школи на новий зміст і структуру навчання відповідно до вимог Нової української школи;

–                продовжити роботу щодо реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, інших нормативно-правових документів, що регулюють діяльність освітньої галузі;

–                спрямувати діяльність педагогічного колективу на впровадження Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки;

–                удосконалювати систему розвитку управлінських та професійних компетенцій  вчителів школи;

–                продовжити розвиток громадсько-державної системи управління освітою, забезпечивши участь громадськості міста у вирішенні освітніх проблем;

–                забезпечити інтеграцію дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов в інклюзивному 1-Б класі;

–         продовжити роботу щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, відповідних Заходів,  урізноманітнити  форми і методи, активно залучаючи до цього органи учнівського самоврядування  та громадські організації;

–         удосконалювати роботу із сім’ями, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, надаючи їм психолого-педагогічну допомогу. Продовжити роботу із надання психологічної та соціально-педагогічної допомоги учасникам АТО, переселеним членам сімей із зони АТО і родичам загиблих під час військових дій;

–         активізувати співпрацю педагогічних колективів з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування в дітей та молоді  духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві;

–         створювати умови для розвитку творчих здібностей школярів, їх навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації.

  1. 2. Керівникам ШМО:

–         здійснювати інформаційно-методичне забезпечення впровадження Державних стандартів, оновлених навчальних програм у практику роботи вчителів-предметників, приділивши увагу опрацюванню нового концепту навчальних програм,   методичних ресурсів для реалізації наскрізних змістових ліній;

–         сприяти формуванню  нової  моделі   методичної підготовки вчителя  школи  І ступеня у світлі нових педагогічних підходів, відповідно до концептуальних засад    Нової української школи, змінивши її  процес, зміст, форми та результат;

–         активізувати роботу щодо включення учителів-предметників у пошукову, експериментально-дослідницьку діяльність, реалізацію їхнього творчого потенціалу, участь в освітніх проектах, поширення педагогічного досвіду щодо стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку та задоволення потреби в професійній самореалізації педагогів;

–         урізноманітнити форми і методи методичної роботи з  педагогами з метою формування та розвитку професійних вмінь та навичок  щодо практичного застосування сучасних педагогічних технологій;

–         спрямовувати роботу педагогів на формування в учнів компетентностей, що  знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями,   уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути відповідальними громадянами своєї країни;

–         актуалізувати методичну роботу щодо розвитку інклюзивної освіти;

–         забезпечувати методичний супровід організації та проведення інтелектуальних змагань, суспільних громадянських акцій школярів, тощо;

–         проаналізувати результати  ЗНО-2017 з усіх предметів, ЗНО-ДПА з української мови, математики, історії України та предмета за вибором, визначити пріоритетні завдання щодо надання якісних освітніх послуг (серпень-вересень 2017р.).

–         удосконалювати систему роботи закладу щодо  запровадження інновацій у практику роботи педагогічних працівників, сприяти у формуванні авторського стилю кожного педагога, потреби у професійному вдосконаленні.