Архів методичної роботи

Методичне обєднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД .

Керівник: Петрінець Інна Миколаївна, вчитель початкових класів, старший вчитель, педагогічний стаж  24 роки.

Якісний склад:

«спеціаліст вищої категорії» – 6;

«спеціаліст І категорії» – 2;

«спеціаліст ІІ категорії» – 3;

«спеціаліст» – 3.

Педагогічне звання:

«Учитель-методист» – 1.

«Старший учитель» – 4.

Проблема над якою працює:

«Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного учителя».

У 2017/2018 н.р. учителі методичного об’єднання спрямовують свою роботу над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання молодших школярів у сучасних умовах. З урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу, науково-методичної проблеми школи,  методичне об’єднання вчителів початкових класів в 2017-2018 н.р. продовжує працювати над проблемою «Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного учителя». Якісна освіта з кожним днем стає все більш нагальною проблемою нашого часу, тому вся діяльність педагогічних працівників була націлена саме на її досягнення. Головним напрямом у роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів вчителі обрали вдосконалення уроку шляхом особистісно-зорієнтованої системи навчання і виховання, якісного та ефективного навчання молодших школярів на всіх етапах уроку. Зусилля вчителів початкових класів спрямовані на розвиток пізнавальної самостійності учнів, формування творчої особистості. Кожен педагог як творець та ініціатор уроку забезпечує навчально-виховний процес таким змістом, який максимально сприяє активізації всіх видів діяльності учнів.

Протягом І семестру було проведено 2 засідання методичного об’єднання. Перше засідання 28 серпня було проведено за темою: «Підготовка початкової школи до нового навчального року. Організаційно-інформаційне засідання». На засіданні було проведений повний аналіз діяльності методичного об’єднання за 2016/2017 н.р. та визначили основні напрямки роботи у 2017/2018 н.р.та шляхи їх реалізації. Також проаналізували результати ДПА за минулий навчальний рік.

Друге засідання відбулося у грудні за темою: «Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на уроках через використання різновидів наочності, використання ТЗН». Мета цього засідання: поглибити знання педагогів про розвиток розумових та пізнавальних здібностей учнів на уроках через використання ТЗН.

В рамках атестації 2017/2018 н.р. відкритий бінарний урок провели вчителі Петрінець І.М. та Лучик О.Б. На уроці вчителі формували в учнів інформаційну, самоосвітню, здоров’язберігаючу, комунікативну компетентності.

А також Бучковська Д.В. провела відкритий урок з англійської мови на тему: «Зовнішність. У мене – щасливе обличчя». На уроці мовна діяльність школярів була спрямована на формування  умінь та навичок вимови, граматики, фонетики, монологічного мовлення та читання.

Бурега Г.А. неодноразово приймала участь у вебінарах інтерактивної школи творчого вчителя:

–          Інтегроване навчання. Я досліджую світ. 1 клас.

–          Формування обчислювальних навичок додавання і віднімання. 1 клас.

–          Інтегроване навчання. Навчання грамоти. 1 клас.

–          Корекція уваги на уроках математики.

Були проведені також заходи спрямовані на відзначення Року Японії в Україні.

Науково-методичні проблеми, над якими працюють вчителі.

1.

Бурега Г.А.

Розвиток пізнавальної активності в учнів поч. класів на уроках укр. мови та літ. читання.

2.

Ісопенко Л.В.

Диференціація на уроках математики.

3.

Панаетова О.В.

Розвиток мовлення мол. школярів як умова успішної соціалізації особистості.

4.

Петрінець І.М.

Естетичне виховання молодших школярів у позакласній роботі.

5.

Сердулець А.В.

Формування навичок читання у молодших школярів.

6.

Мельничук Н.О.

Формування вміння вчитися через ігрову діяльність на уроках.

7.

Гасюк Л.І.

Методика роботи над словами, текстом на уроках читання.

8.

Мирошниченко Л.І.

Використання мультимедійних технологій на уроках в початкових класах.

9.

Мороз В.І.

Розвиток комунікативно-ігрової діяльності на уроках англ. мови.

10.

Бужняк Л.Д.

Гра як метод навчання молодших школярів.

11.

Бучковська Д.В.

Гра та ігрові програми як засіб розвитку особистості.

12.

Лучик О.Б.

Використання інтерактивних технологій на уроках в початковій школі.

13.

Мінчуна М.О.

Взаємодія  школи і сім’ї як важлива складова формування особистості.

14.

Вирега Ю.Г.

Використання дидактичних ігор у навчальному процесі в початковій школі.