Тиждень в школі

 

Відповідно річному плану школи  на 2016/2017 н. р.  з 6 лютого по 10 лютого 2017 року було проведено тиждень зарубіжної літератури. Під час тижня було заплановано ряд заходів, метою яких стало:поглибити знання про зарубіжних письменників, сприяти розвиткові інтелекту, розширенню світогляду, читацьких смаків та уподобань школярів,виховання всебічно розвиненої особистості, прищеплення інтересу до духовних надбань людства.

06 лютого  був проведений конкурс малюнків серед учнів 5 – 6 класів за темою «Казковий дивосвіт». Найактивнішими стали учні 5 – Б класу.(Крайнічук Л.В.)

Учні 10 класу переглядали фільм за романом Л. Толстого «Анна Кареніна» та обговорювали проблемні питання: в чому трагедія головної героїні, чи був щасливим Левін? (Купріянова Т. Г.)

07 лютого в фойє школи відбулася виставка за темою «Життя і творчість Ч. Діккенса», присвячена 205 річчю з дня народження.(бібліотекар

Макуха Т.Ф.)

Учні 9 класів взяли участь в конкурсі читців – декламаторів «Краса поетичного слова» (вірші Г. Гейне, Дж. Байрона, А. Міцкевича). Учасники були ознайомлені з пам’яткою декламатора, з критеріями оцінювання. Журі в складі: Купріянова Т.Г., Крайнічук Л.В., Макуха Т.Ф. визначили переможців. Переможцями стали: Перепелюк А (9-А кл.) –I місце, Янушевський П., Хабайло О.(9-А кл.) –II місце, Виноградова М., Любчинська А.І.(9-А кл.)-III місце.

08 лютого для учнів 5 – 6 класів відбувся літературний бал «У світі казки».(вчитель зарубіжної літератури Крайнічук Л. В. та музичного мистецтва Верещинська А. М.). Учасники декламували вірші, співали пісні, показували сценки з відомих дитячих творів. Діти проявили свої творчі здібності.

09 лютого Купріянова Т.Г. провела відкритий урок у 7 –Б класі за темою «Духовний світ героїв повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила». Символіка образу пурпурових вітрил». Учні показали свої знання з теми, з теорії літератури, вміння швидко орієнтуватися у навчальному матеріалі, давати точні відповіді,висловлювати свої думки.

Відкритий урок у 11 класі (вчитель Крайнічук Л.В.) за темою «Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі Альбера Камю «Чума» мав метою  допомогти учням з’ясувати різні можливості морального вибору людини в критичній ситуації; розвивати навички філософського прочитання твору, виховувати почуття відповідальності за свій моральний вибір. прагнення до самопізнання та самовдосконалення.

10 лютого Купріянова Т.Г. провела у 8 – Б класі літературну вікторину «Подорож колами власної душі» (за поемою Данте Аліг’єрі «Божественна комедія») у чотири тура. Кращими знавцями твору стали Кушнір А. – I місце, Атаманець Т. –II  місце, Танасюк К. – III місце.

Під час тижня школярі відкрили для себе багато нового. Із зацікавленістю брали участь у відкритих уроках, позакласних заходах.