Тиждень математики та інформатики
З 3 по 7 грудня в Чернівецькій ЗОШ №37 був проведений тиждень математики та інфоматики. Тиждень розпочався ознайомленням учнів школи з планом проведення тижня. Після чого 3 грудня була презентована відео презентація «Математика навколо нас», діти з неприхованим захопленням переглядали її. Але на цьому день відкриття не завершився. Для учнів 6-7, 8-9 класів була проведена інтерактивна гра «Найрозумніший» створена за допомогою онлайн сервіса Learning Aps, яка розвила серед учнів здорову конкуренцію та згуртувала класи.
4 грудна було названо «Інтелектуальний» день. Цього дня учні 8-го класу мали змогу проявити свої інтелектуальні здібності та спробувати розв’язати логічні задачі.
Діти не були обмежені в часі і на протязі усього дня мали можливість перевіряти свою вдачу та мислення. А для учнів 6-их класів було проведено інтелектуальний марафон який об’єднав у собі знання як з математики так і інформатики.
Не менш цікавим був «Розважальний» день – 5 грудня. В рамках розважальної тематики було проведено Відкритий урок формату «Хто зверху» для учнів 11-их класів на знання матеріалу з інформаційних технологій та гра для 5-тих класів «Smart Kinds»
Четвертий тиждень був приурочений мистецтву. Так, ми не помилилися навіть в таких науках як математика та інформатика є місце для естетики. В рамках цього дня була організована виставка «Створення робіт елементами векторної графіки» (6 клас)
Nа проведено екскурсію для 7-мих класів в історію математики, де кожному з учнів було запропоновано послухати про цікаві деталі з життя таких математиків.
На п’ятий день було заплановано закриття тижня математики та інформатики і організовані такі заходи як: «Кмітливі математики»-10клас , представлено на загальний огляд відеоролик «Роль інформаційних технологій в поєднанні з математико в нашому житті»- 8 клас та проведено конкурс «Кенгуру» 1-4 класи.
Також в рамках тижня математики та інформатики також було проведено The Hour of Code.
The Hour of Code – є одно-годинним вступом до інформатики, призначеним для демістифікації програмування, а також демонстрації того, що кожен може опанувати його основи, і залучення учасників до сфери інформатики.