У відповідності до плану роботи школи, з метою підвищення інтересу до вивчення предметів природничого – математичного напрямку, стимулювання творчого самовдосконалення дітей в школі проходили предметні тижні.
З 10 квітня по 21 квітня 2015 р.– Тиждень фізики, математики та інформатики.
Розпочався тиждень з проведення по всіх класах інформаційних хвилинок до Дня космонавтики.
Для учнів 5 класу вчитель фізики Андрійчук С.С. провела екскурсію у музей авіації та космонавтики, а для учнів 9-11 класів провела урок пам’яті “Чорнобиль – біль і скорбота України».
З метою прищеплення учням інтересу до геометрії, розвитку творчої фантазії, виховання естетичного сприймання навколишнього світу, розвитку творчих здібностей учнів та бажання примножувати свої знання вчитель математики Головатюк З.С. провела в 9-А класі урок-захист проектів по темі «Симетрія фігур» з використанням ІКТ («Мандрівка у світ гармонії»). Урок дав можливість краще і глибше пізнати математику, знайти для себе щось нове і несподіване. Учні довели, що мають навички роботи з додатковими джерелами інформації, окрім знань з предмета, мають естетичні смаки і уподобання. Захід сприяв цілісному сприянню науки, розширенню кругозору і знань з геометрії.
Учні 10-Б класу (вчитель математики та інформатики Андрійчук О.Б.) були гравцями справжнього математичного футболу. Команди розгадували кросворди, вирішували логічні задачі, продемонстрували вміння рахувати. Вболівальники підтримували свої команди і приносили бали беручи участь у різних конкурсах. Змагання згуртували школярів, допомогли пригадати вивчене, розвивали навички логічно мислити, діяти дружно і організовано, допомогли встановити зв’язки між різними групами.
Молодий вчитель математики Киселиця М.В. провела відкритий урок з алгебри « Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» за допомогою ПМК GRAN з учнями 8-Б класу.
Математичну подорож «Сім чудес України» підготували старшокласники (10-А, 11) для учнів 6-х класів (вчитель математики Качуровська Л.М.). Участь у подорожі принесла шестикласникам не тільки нові відкриття, а й нові знання, сприяла розвитку пізнавального інтересу, інтелекту, формуванню національної свідомості, любові до рідного краю, духовної спадщини українського народу.
З 22 по 30 квітня 2015 р. проходив Тиждень природничих наук. Заходи, що проводились в рамках даного тижня, були зорганізовані вчителями біології, хімії, географії за підтримки класних керівників та адміністрації школи.
Розпочався даний предметний тиждень 22 квітня невипадково. Щорічно у цей день люди по всій планеті відзначають День Землі. В різних куточках земної кулі небайдужі до екологічних проблем люди проводять різні яскраві і в той же час корисні заходи, спрямовані на те, щоб у світі стало більше чистоти і відповідальності. Саме ця ідея й була взята за основу всіх заходів, що проходили в ЗОШ №37 протягом тижня. Окрім інших подій, в цей день була організована виставка стіннівок на екологічну тематику.
Наступний день, 23 квітня, запам’ятався проведенням екологічного десанту «Нехай квітне рідний край». Учні 9-А та 10-А класу під керівництвом вчителя Кіндрата О.Р. трудилися над впорядкуванням шкільних клумб. Досвідчений квітникар Олександр Романович вчив учнів як правильно готувати посадковий матеріал, саджати квіти, доглядати за ними.
Сподіваємося, що невдовзі наше око радуватимуть посаджені в цей день троянди, жоржини, лілії.
27 квітня вчителем біології Юрковською В.М. з учнями 7-го класу був проведений екологічний брейн-ринг «Землю люби, Землю вивчай, Землю бережи!». Учні дізналися багато нового та цікавого, продемонстрували високий рівень знань з природничих наук.
Поняття ощадливість включає в себе не лише вміння розумно витрачати гроші, але й раціонально використовувати природні ресурси. Саме тому, до заходів, що проходили в рамках тижня природничих наук, було включено заняття з курсу «Фінансова грамотність»(вчитель Олянич О.М.). Учні 10-Б класу проходили підсумкову діагностику рівня фінансової грамотності у формі Всеукраїнського онлайн-тестування. Слід зазначити, що всі 28-учнів, що проходили тестування проявили знання достатнього рівня.
28 квітня в 9 –Б класі відбувся відкритий урок хімії (вч. Брилякова О.В.) на тему: «Амінооцтова кислота» . На уроці використовувалися різні форми та методи роботи. Так, активізуючи знання, було проведено експрес – опитування. При вивченні нового матеріалу учні опирались на знання попередньої теми,висловлювали припущення про хімічні властивості амінооцтової кислоти,записували на дошці відповідні рівняння реакцій. Допомогла засвоїти знання на належному рівні мультимедійна презентація.
З фізичними властивостями та біологічною роллю амінооцтової кислоти учні ознайомились самостійно за підручником. Тому при закріпленні вивченого матеріалу, відповідаючи на запитання вчителя, учні продемонстрували хороші знання. Вісім учнів,які активно працювали,було оцінено.
29 квітня у рамках предметного тижня був проведений відкритий урок географії «Буковина – край, де варто жити». Особливістю даного уроку було те, що він був спільним для паралелі 9-х класів, його проводили два вчителя : Кіндрат Олександр Романович та Олянич Олена Миколаївна. Урок географії рідної області проходив під відомим чернівецьким гасломViribusunitis. Спільними зусиллями проведемо урок, спільними зусиллями розвиватимемо рідний край, спільно,успішно і дружно вчитимемось наступного року в 10 класі рідної школи. Адже крім основних цілей, при проведенні цього уроку ставилася ще одна мета – зблизити учнів однієї паралелі, ознайомити їх ближче в урочній обстановці, оскільки більшості з них на наступний рік вчитися разом в одному класі.
Урок був цікавим,змістовно насиченим, незвичним по формі проведення, а головне – сподобався учням та присутнім а уроці вчителям та батькам.
30 квітня з метою узагальнення знань з теми,розвитку логічного мислення та виховання інтересу до предмету, було проведено хімічний турнір «Знавці періодичної системи» між учнями 8-х класів. Змагалися в інтелектуальних випробовуваннях дві команди: 8-А класу – «Юні хіміки» та 8-Б класу – «П’ятий елемент»
Турнір складався з 8 конкурсів:
- Презентація команди;
- конкурс стінгазет;
- «Хто вирветься вперед?» (команди відповідали на питання з теми);
- «Дешифрувальник»;
- конкурс капітанів;
- «Знайди елементи»;
- «Визначення елемента за підказками»;
- «Відгадай загадку»(конкурс уболівальників).
Учні були активними, виявилиі нтерес до проведених конкурсів. Уболівальники бурхливо підтримували свої команди . За результатами восьми конкурсів перемогу здобули учні 8-Б класу .
Протягом тижня природничих наук також приділялася значна увага заходам, які були приурочені до 29-ї річниці з дня трагедії на Чорнобильській АЕС.
Класними керівниками були проведені години спілкування на дану тематику, організовано перегляд відеофільмів.
Таким чином, більшістьзаходів, які відбувалися в рамках предметно-методичного тижня, пройшли на достатньому та високому організаційному і методичному рівнях. Поставлені перед заходами завдання в ціломувиконані. Реалізаціязапланованоговідзначаласятворчимнестандартнимпідходом. Заходи викликали жвавий інтерес серед учнів закладу і дали можливість розширити їх позапрограмні знання з природничихпредметів.
Належний методичний рівень проведення уроків та заходів продемонстрували для своїх коллег всі вчителі кафедри природничих наук.