Тиждень в школі

Учителями методичного об’єднання природничого циклу організовано та проведено Тиждень природничих наук та екології з 20.02.2012р.  по 23.02.2012р. Протягом тижня відбувся конкурс стіннівок, кросвордів, загадок, казок на природничу тему.

Вивчення хімії спрямоване на виконання таких найважливіших завдань: розвиток особистості учня, його природних задатків, інтелекту, здатності до самоосвіти; формування наукового світогляду учня на основі засвоєння знань про речовини та їхні перетворення, основні хімічні закони й теорії; формування навичок безпечного поводження з речовинами у побуті та на виробництві; розкриття ролі хімії у розвитку суспільного господарства та забезпечення добробуту людини. Вчителем хімії Бриляковою О.В. було прведено гру «Щасливий випадок» для учнів 8-х класів. Учні показували вміння використовувати теоретичні знання в нових ситуаціях, порівнювали, аналізували.


Виховний захід вчителя біології Юрковської В.М. у 9-х класах був спрямований на професійне самовизначення підлітків, зокрема вибору професії лікаря.

 

Жити без грошей можна. А прожити?

З метою належної підготовки учнів, яка забезпечить їм достатній рівень життєвої компетентності у сфері економічних відносин ,у четвер ,  23 лютого, в рамках предметного тижня у школі був проведений позакласний захід: «Про бізнес і гроші». Його учасниками стали старшокласники, які навчаються за економічним профілем навчання  – учні 10-б та 11-б класів.

Ми звикли до грошей і сприймає­мо їх як найзвичайнісінькі речі. Ми не уявляємо собі нашого повсякденного життя без грошей. Але «…гроші зачаровують людей. Гроші мучать людей, які у поті чола заробляють їх. Люди вигадують найоригінальніші способи, щоб роздобути їх, і найрізноманітні­ші способи, щоб їх розтратити…  Гроші — це загадка, яка змінює людей, приваблює і зачаровує»  (К. Р.Макконнелл, С. Л. Брю «Економікс»).

Тож, напевне, привчати дітей розумно розпоряджатися грошима, адекватно відноситись до них, не обожнюючи і не зневажаючи, раціонально використовувати кошти власної родини, а згодом і міста, держави, потрібно також зі шкільної парти. Така мета і ставилась при організації заходу. Учні мали можливість довідатися цікаві факти з історії виникнення грошей, зокрема паперових, подивитися документальний фільм про особливості виготовлення грошей, а також позмагатися в різноманітних  конкурсах.

З невеликим відривом перемогла команда «Маркетологи» , де капітаном був Сизоненко Віктор. Однак, команда Клема Олега «Менеджери» також не почувала себе переможеними, адже зуміла показати належний рівень знань з предмету, високий рівень ерудованості та креативності. Присутнім сподобалася жартівлива  ідея цієї команди запустити в обіг шкільні гроші –любіни з портретами Люб (директора та завуча).

Слід відзначити також об’єктивну та неупереджену роботу журі, яке очолювала минулорічна переможниця міського етапу  предметної олімпіади з економіки Черней Тетяна.

Таким чином, у формі гри учні закріпили знання з економіки, умін­ня працювати в колективі, мали можливість розвивати логічне мислення, вчилися приймати раціональне рішення. А ще вслід за Адріаном Декурселем дійшли висновку, що гроші для розумних людей є засобом, і лише для дурнів – метою.

 

Олянич О.М., вчитель економіки ЗОШ № 37